KOŁO PRZÓD 27,5'' KANDS ALUMINIOWE WZMACNIANE, PIASTA SHIMANO TX-500 hamulce typu V-BRAKE
Nowe tylne koło stworzone z oryginalnych komponentów. Obręczy Firmy Kands, piasty aluminiowej Firmy Shimano oraz szprych firmy Sl-e. Proponujemy model w rozmiarze 27,5" (584X19C). Wspomniane komponenty w całości tworzą koło które konstrukcyjnie wytrzymuje duże przeciążenia jest sztywne oraz efektownie wygląda.
- model 27,5" KANDS TECH NIT SHIMANO pod hamulce typu V-brake
- wyposażone w dwu komorową aluminiową obręcz trekkingową polskiej Firmy Kands o wzmocnionej konstrukcji, nitowaną, kapslowaną, utwardzoną w miejscu mocowania nypli
- obręcz zbudowana jest z mocnego aluminium, obrobiona cnc ze wskaźnikiem zużycia. Dzięki temu wiadomo kiedy reagować na definitywne zużycie.
- otwór w obręczy przystosowany pod dętki o klasycznym wentylu, zaworze samochodowym AV lub rowerowym DV
- wymiar wewnętrzny obręczy wynosi 18 mm
- wymiar zewnętrzny obręczy wynosi 24 mm
- na koło można nałożyć opony 27,5" średnicy 584mm
- wysokość obręczy wynosi 25 mm
- wyposażone w technicznie doskonałą aluminiową piastę na łożyskach kulowych kultowej Firmy Shimano z profesjonalnej grupy Tourney. Model ten FH-TX500 ma bardzo szerokie zastosowanie w świecie stylów jazdy rowerowej. Wyposażona w 36 otworów na szprychy. Przy obrocie koła toczy się płynnie jak maszynówka
- piasta z osią przelotową średnicy 10mm, zacisk jest w komplecie. Montaż i demontaż koła odbywa się bez użycia klucza, dzięki temu łatwo wymienić nieoczekiwane złapanie gumy na wycieczce
- piasta jest uszczelniona zapewniając tym samym długa eksploatację, w sposób który nie jest możliwe przedostanie się jakichkolwiek zanieczyszczeń do środka korpusu. Zabezpieczona jest stalowymi uszczelnieniami zaciśniętymi w korpusie
- szprychy stalowe wykończone antykorozyjnym ocynkiem oraz dodatkowo warstwą czarnego lakieru
- waga tylnego koła z zaciskiem wynosi 1316 gram. Wymiar tylnej piasty wkładanej w ramę wynosi standardowo 135 mm
- koła przeznaczone pod hamulce tylko typu v-brak, nie pasuje do tarczowego
- koło można oczywiście stosować bez trudności w miejsce modelu z piastą wyposażoną w oś sztywną zaciskaną nakrętkami bocznymi.